SPLOŠNE DOLOČBE

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Modibodi so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) Zakonom o davčnem potrjevanju računov (ZdavPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Lastnik in upravljalec spletne trgovine Modibodi, dostopne na povezavi https://modibodi.si (v nadaljevanju: “spletna trgovina Modibodi” ali “spletno mesto”) upravlja podjetje Eminoria d.o.o.,  Zaloška 47, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju tudi  “Eminoria” ali “ponudnik”), ki je tudi ponudnik storitev v povezavi s spletno trgovino. 

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Modibodi, pravice in obveznosti uporabnika in ponudnika ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost ter soglašanje z njimi. Z uporabo te spletne trgovine kupec potrjuje, da je star 15 let ali več, ali če je mlajši od 15 let, da je prejel soglasje staršev ali skrbnika za soglašanje s temi splošnimi pogoji poslovanja (v nadaljevanju: “splošni pogoji”).  

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev. Vse spremembe splošnih pogojev bodo objavljene na spletnem mestu https://modibodi.si  in začnejo veljati s trenutkom objave ali po preteku določenega obdobja, če je tako določeno.

Soglašanje s splošnimi pogoji je pogoj, da lahko uporabljate storitve, ki jih  omogoča ponudnik preko spletnega mesta. Če ne soglašate s splošnimi pogoji, ste dolžni prenehati uporabljati spletno mesto. Enako velja, če ne soglašate s spremembami splošnih pogojev.

 

 

  1. Podatki podjetja:

Ime podjetja: Eminoria d.o.o.

Sedež podjetja: Zaloška 47, 1000 Ljubljana 

Davčna številka: SI 99758946

Matična številka: 9129219000

Elektronski naslov: [email protected]

Poslovni račun: SI56 6100 0002 7114 175 odprt pri DH d.d. (Delavski hranilnici d.d.)

Vpisan v Poslovni register Slovenije pri: Okrožno sodišče v Ljubljani

Vpis v Poslovni register Slovenije dne: 20.5.2022

  1. Uporaba spletnega mesta

Uporaba spletnega mesta je pogojena s temi splošnimi pogoji in relevantno zakonodajo. Z uporabo spletnega mesta vsak uporabnik:

  • izrecno soglaša s splošnimi pogoji uporabe;

  • soglaša, da bo spletno mesto uporabljal na zakonit način;

  • soglaša, da storitev ne bo uporabljal z namenom objavljanja ali propagiranja katere koli vsebine in/ali oglasa, ki je v nasprotju z veljavno zakonodajo in javnim redom ter moralo;

  • odgovarja za poznavanje in spoštovanje veljavnih predpisov Republike Slovenije, ki se nanaša na uporabo spletnega mesta,

  • soglaša, da storitev ne bo izrabljal v komercialne, nelegalne ali kakršne koli druge namene kot tiste, ki so določeni v teh pogojih;

  • soglaša, da ne bo distribuiral avtorsko zaščitenih vsebin ali vsebin, ki so v lasti druge pravne ali fizične osebe; 

  • soglaša, da ne bo poskušal pridobiti, zbirati in/ali shranjevati osebnih podatkov drugih uporabnikov;

  • soglaša, da ne bo na noben način kopiral, shranjeval ali posredoval celih ali delov vsebine spletnega mesta, ne bo uporabljal računalniških kod, škodljivih programov ali česarkoli, kar bi lahko motilo, onesposobilo ali škodovalo spletni trgovini, ponudniku ali njegovi programski in strojni opremi, ali ponudnikom telekomunikacijskih storitev. 

  1. Prijava

Z registracijo na spletnem mestu uporabniki postanejo člani. Pravico do nakupa v spletni trgovini Modibodi imajo registrirani člani in gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.

Ob registraciji v spletno trgovino uporabnik vpiše svoj elektronski naslov, na katerega prejme svoje uporabniško ime in geslo, ki mu jih je dodelil sistem. Če želi uporabnik spremeniti svoje uporabniško ime ali geslo, lahko to kadarkoli stori na svojem uporabniškem profilu.

  1. Postopek nakupa

a) Košarica

Izbira izdelkov: V spletni trgovini izberite izdelek in lastnosti izdelka (npr. velikost, barvo, ipd.) ter kliknite na povezavo “Dodaj v košarico”. Pri tem vam sistem izda obvestilo o tem, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati z nakupovanjem, na izdanem obvestilu kliknite “Nadaljuj z nakupovanjem”. Če želite zaključiti nakup, kliknite na povezavo “Na blagajno” in izpolnite vse potrebne podatke (glej spodaj). V tem koraku lahko ustvarite svoj uporabniški profil, če kliknete na “Ustvarite račun?”. 

Pregled naročila: Pod razdelkom “Prikaži košarico” lahko pregledate količino, vrsto, velikost in ceno izdelkov, ki jih imate v svoji nakupovalni košarici in ki jih boste z oddajo naročila kupili. 

Odstranitev izdelkov iz nakupovalne košarice: V spletni trgovini se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se vam (po kliku na ikono) prikažejo izdelki, ki ste jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če  želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, kliknite na ikono košarica in v košarici klikniti ikono, ki prikazuje koš za smeti.

b) Blagajna

Za izvedbo naročila morate v košarici klikniti “Na blagajno” in izpolniti vsa polja označeno z zvezdico (ime, priimek, država, hišna številka in ulica, poštna številka, mesto, telefon,  e-poštni naslov).

Strošek dostave: Strošek dostave znaša 3,5 EUR (z DDV), nad 60 EUR je brezplačen.

Način plačila: Izbirate  lahko med štirimi načini plačila, in sicer: plačilo s kreditno kartico, plačilo po povzetju, neposredno bančno nakazilo ali PayPal.

Kuponi: Če imate veljaven kupon za popust, kliknite na “Kliknite tukaj za vnos kode”, podatke kupona vpišite v ustrezno polje in kliknite na “Unovči kupon”.

Pregled naročila: Pod razdelkom “Vaše naročilo” so prikazani izdelki, ki ste jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Cena posameznega izdelka in skupni strošek za plačilo so razvidni preden zaključite naročilo.

Zaključek naročila: Pregledate lahko posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ste ga izbrali in vsebino nakupovalne košarice. Naročilo potrdite s klikom na gumb “Kupite sedaj”.

Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše “Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto.”

c) Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članom so vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila na njihovem profilu, pod razdelkom “Naročilo”.

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe (opisano zgoraj), le da je potrebno ob zaključku nakupa vpisati še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so omogočene enake možnosti plačila.

  1. Potrošnikova pravica do odstopa od pogodbe

V skladu s 43č. in 43d. členom ZVPot ima potrošnik pri pogodbah sklenjenih na daljavo, pravico, da v 14 dneh po prejemu blaga podjetju na elektronski naslov sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. 

Za uveljavljanje slednje pravice mora potrošnik v 14 dneh od prejema blaga ponudnika na elektronski naslov [email protected] ali preko pošte sporočiti, da odstopa od pogodbe. 

Potrošnik mora najkasneje v 30 dneh po odstopu od pogodbe ponudniku vrniti prejete izdelke. Potrošnik vrne izdelke na naslov: Peruzzijeva 84b, 1000 Ljubljana.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga (poštnina). V primeru napake ponudnika pri pakiranju, ponudnik sam krije stroške poštnine. V primeru, da stranka ob naročilu izbere dobropis, se ji vrnejo tudi stroški pošiljanja.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vsi izdelki (razen enega) za vračilo morajo biti nerabljeni, nepoškodovani, z neodprtim pečatom, v nasprotnem primeru se vračilo blaga zavrne. Če uporabnik naroči dva ali več izdelkov hkrati, ima pravico od odstopa od pogodbe tudi za posamezne izdelke, če so originalno zaprti.

Potrošnik ob vračilu blaga ponudniku pošlje izpolnjen obrazec za vračilo blaga. Vračilo plačila bo ponudnik opravil najpozneje v 30 (tridesetih) dneh od prejema vrnjenega blaga (v to vračilo niso vključeni stroški vračanja blaga).

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. 

POZOR: Če je potrošnik odprl pečat, ki varuje spodnje perilo, po 7. točki 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov nima pravice do odstopa, saj gre za blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov.

  1. Cene

Cena v spletni trgovini je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine.

Cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila.

Kljub trudu ponudnika, da bi zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Cene v spletni trgovini se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

  1. Naročilo

Prodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko ponudnik od kupca prejme plačilo za izbrane izdelke. Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji določeni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Kupec pogodbo prejme v elektronskem sporočilu, ki ga prejme ob zaključku naročila. Pogodba je prav tako v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

  1. Načini plačila

Spletna trgovina Modibodi omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo s kreditno kartico (Stripe), 

  • plačilo s PayPalom,

  • neposredno bančno nakazilo,

  • plačilo po povzetju.

  1. Dostava

Ponudnik opravlja dostavo v sodelovanju z GLS dostavno službo. Ponudnik dostavni službi priskrbi kontakt kupca. Dostavna služba poskrbi za izvedbo dostave. Če kupca v času dostave ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzame v skladu s pogoji poslovanja izbrane dostavne službe. 

Naročila so odposlana v roku 7 dni po prejemu plačila. 

Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu, so odposlana v roku 10 dni po prejemu nakazila na TRR.

Stroški pakiranja in dostave znašajo 3,5 EUR (z DDV) za naročila do 60 EUR, nad 60 EUR so brezplačni.

POZOR: Ne dostavljamo izven Slovenije.

  1. Izdaja računa 

Ponudnik po plačilu naročenih izdelkov na podan elektronski naslov pošlje račun. Na računu je navedena cena. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

  1. Kuponi

Promocijske kode prinašajo različne ugodnosti pri nakupu in so navadno časovno omejene. Aktivne promocijske kode se nahajajo na družbnih medijih, e-obvestilih ali drugih medijih.

Za uporabo kupona, izberite izdelek, ki ga želite kupiti in ga dodajte v košarico. Pred zaključkom naročila kliknite na “Klikni tukaj za vnos kode”, v polje “Koda kupona” vpišite kodo in potrdite tako, da kliknete na “Unovči kupon”.

Če je vrednost nakupa višja od vrednosti kupona, mora kupec razliko doplačati. 

  1. Odgovornost za stvarne napake

Kupec ima kot potrošnik pravico, da uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, skladno z določbami Zakona o varstvu potrošnikov.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Napaka na izdelku je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;

  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

  • če je ponudnik izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec lahko zahteva:

  • odpravo napake,

  • vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako,

  • zamenjavo blaga, ali

  • vračilo plačanega zneska.

Če menite, da ima kupljen izdelek stvarno napako, čimprej kontaktirajte ponudnika preko e-poštnega naslova [email protected] in priložite številko naročila. 

Pri uveljavljanju pravic iz naslova stvarnih napak mora kupec ponudniku v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in mu omogočiti, da izdelek pregleda.

Če napaka ni sporna, mora ponudnik čim prej, najkasneje v roku 8 dni, ugoditi zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora ponudnik v roku 8 dni podati pisni odgovor.

Pravico uveljavljanja stvarne napake natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

  1. Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita Stripe in PayPal.

Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

  1. Varovanje osebnih podatkov

Več o varovanju osebnih podatkov najdete na: _(povezava do politike zasebnosti) 

Podatki uporabnikov, ki jih ponudnik zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je tako določeno z zakonom ali če bo ponudnik v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.

  1. Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih dodatno pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so na kakršenkoli način žaljivi, neprimerni ali, ki po presoji ponudnika, drugim uporabnikom in obiskovalcem spletnega mesta ne nudijo koristi.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno in teritorialno neomejeno, za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter, da te pravice izključno in časovno ter teritorialno neomejeno prenaša na ponudnika. 

  1. Intelektualna lastnina 

Spletna trgovina Modibodi in vsi podatki na njej (slike artiklov, grafični in video elementi ipd.) so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja ponudnika.

  1. Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu se včasih lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da včasih ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah ter mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.

  1. Izključitev odgovornosti

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno mesto ali onemogočiti dostop do njega zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si ponudnik pridržuje pravico preklicati oddana naročila, ki jih je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil bo uporabnik obveščen o preklicu in seznanjen z nadaljnjimi koraki v najkrajšem možnem času. Uporabnik mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani, ter zagotoviti ustrezno zaščito svoje računalniške opreme. 

  1. Pritožbe in spori

Pritožba se odda preko e-naslova [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je pritožbo prejel in kupcu sporočil časovno obdobje obravnave ter ga sproti obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov (v skladu z 32. členom ZlsRPS)

Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje sporov med ponudniki in uporabniki spletne trgovine Modibodi. 

Več informacij o potrošniških pravicah in platformo za spletno reševanje potrošniških sporov najdete na:  

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

  1. Spremembe splošnih pogojev

Ponudnik lahko obstoječe splošne pogoje spremeni brez predhodnega obvestila. Uporabnik se zavezuje, da bo preverjal, ali so se pogoji uporabe spremenili.

V primeru, da uporabnik s spremenjenimi pogoji uporabe ne soglaša, mora takoj prenehati z uporabo spletnega mesta https://modibodi.si. Z vstopom na spletno mesto potrjuje, da se z morebitnimi spremembami in dopolnitvami strinja.

Eminoria d.o.o. 

Ljubljana, januar 2024